amandahagstrom

Alla inlägg under juli 2010

Av amanda hagström - 30 juli 2010 18:02

hej sötnosar !

ja jag vet att jag är jätte seg på att uppdatera -.- ,

va i malmö igår köpte inte så jätte mkt men niciga saker som fasen kommer bilder på vad jag köpte :) . sen på kvällen körde pappa mig till annie , så typ gjorde nte vi så mkt och sen tittade vi på o.c hela natten typ xd .

ska käka snart , sen vet jag inte vad som händer .

puss !

 

  

 

Av amanda hagström - 28 juli 2010 20:23

hejj snyggingarna ,   .

förlåt för den jätte dåliga uppdaten , har ju vatt så bra väder så har bara legat och stekt och badat på stranden , har ju lite brun nu om jag får säga det själv   .

jag va på marknad igår så köpte jag ett par röda raybens ( stav ) glasögon , så nu har jag 3 st . ett par vita , röda & svarta , ska sammla på sånna , hahahaha   .

imrn ska vi till malmö och shoppa , och om det är fint väder när vi kommit hem blir det sandra tror jag :) .

ska ta tag i min blogg igen , ska fixa design och headern ny , skit tråkigt när allt är svart & vitt , ska bli lite mer färg .

närmar sig till öland ska bli bajskuuul :D

kanske ska hänga med linnea till en stuga i en vecka , vecka 32 :) .

men nu måste jag gå ,

puss hejdå !

 

 

Av amanda hagström - 25 juli 2010 19:16

hej !

jag har jätte seg och orkar inte blogg så mkt , så har nte blivit dem bästa inläggen dem senaste dagarna , aja ni får bli nöjda med det jag ger , iaf så har vi vatt och tittat på shrek 4 3d idag , det var as ballt och igår va vi ju på fest , det var inte så värst kul .

sugen på att sticka ner och bada i havet med det är fete kallt ute känns som höst :(( .

men 2 bilder en från igår på mig ellen & annie ,

och sen en på idag på 3D bion när annie och ellen har 3D glajjorna på sig :)

 

  

     

             

Av amanda hagström - 24 juli 2010 15:39

hej bloggläsare ,  

jag hatar rubriker kommer aldrig på nån bra , haha !

vaknade typ vid 12 idag , gick och och duschade och sen fixade jag lite på rummet och fixade mig , sen käkade jag , och nu sitter jag här , ska iväg till huaröd ikv på en fest hos ngra som fyller år .

och imrn ska vi se shrek 3 i 3D as ballt ska de bli iaf  .

har nte mkt mer att säga , men vi ses senare kanske !

 

  

Av amanda hagström - 23 juli 2010 23:08

hejsan kära bloggläsare   ,

åkte in med ebba till stan idag , fete längesen vi va . iaf skit kul som vanligt . köpte ett par as snygga glajjor   , 

vi åkte ner till åhus efter stan , och la oss nere vid stranden , badade och sånt tog lite fotton som ni kommer få se   , sen gick vi ner till beach handbollen och där sprang vi på emma och matte och en som heter ida , sen stack ebba så jag gick med dem , och sen cyklade jag hem vi lite över 8 , har tittat på beck med pappa och monica & nu sitter jag här ,

 

bilder från idag :

 

glajjorna jag köpte idag (h)

                   

 

tack för idag ebba , jag älskar dig mesy bstv !   

 

  

Av amanda hagström - 22 juli 2010 23:42

hajj sötnosar   , 

cyklade hem från stranden lite över 10 , tittade lite på teve när jag kom hem och nu sitter jag här . ska snart va social vid msn när jag har gjort klart detta , och jag kom på att ja glömde skriva vad jag hade på mig under min outfit , iaf :

svart linne : öland

vita crocker shorts : jc

armband : hm  och ja en massa :pp

ska försöka hitta ngn som vill hänga med mig till stan imrn .

kommer kanske nån bild sen jag va med matilda och en som heter ana som kommer från spanien som matilda har lärt känna för en vecka sen typ   .

bjuder på 1 bild där mitt hår inte är plattat elr nånting , jag har liksom krylligt hår för er som inte vet det .. ;dd

puss !

 

  

 

  

 

 

Av amanda hagström - 22 juli 2010 19:13

hejj igen , :)

ska käka snart ,

sen ska matilda och jag ner till stranden och kolla handbollen   .

så vi ses senare igen kanske , hihi :)))

 

dagens outfit :

 

  

 

  

Av amanda hagström - 22 juli 2010 15:59

hej , blir ett snabbt inlägg .

har plockat jordgubbar idag , & nu ska jag ner till stranden .

men vi ses senare sötnosar !

 

  

Presentation


Hej !
jag är 15 år & bor i skåne .
min blogg handlar om min vardag ,
kompisar , kläder osv ..
enjoy ! :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards