amandahagstrom

Alla inlägg under augusti 2010

<3

Av amanda hagström - 31 augusti 2010 14:31

hej :d

just nu så passar jag albin & dunkar musik på hög nivå (a)

kan ju säga att jag är trött på detmesta just nu , finns så sjukt många personer som är falska , säger saker de inte menar ~

 

aja skolan idag har vatt chill ,, igen :o skulle ha 3 lektioner hade en .

började vid 5 över halv 10 , & sen hade vi ingen idrott & sen hade vi 2 timmarsbild , älskar bild :) & sen den sista hade vi ingen för vår lärare va inte där -.- känns ju lönt att gå till skolan då ? neeeeeeeej !

sen cyklade jag hem sitter här nu , ska försöka plugga lite sen men åååh jag vill inte orkar inte :(

har inte mer att säga just nu , kanske kommer in ngt senare , så vi ses kanske xd pussss

 

     

 

2 bilder från rasten idag på mig &marie , 

pusss 

 

     

Av amanda hagström - 30 augusti 2010 17:23

heej på er :) !

skolan har vatt typ slapp , hade ingen idrott i dag hellre för det luktade ruttet ägggggggg , uuuurk fyfan vad det luktade ;s

sist hade vi språk typ chill där med gjorde inget typ :d . och sen hämtade mamms mig & så körde vi till eko , ska käka snart & ssssen plugga så mkt jag bara kan .. -.- , imrn börjar vi 5 över halv 10 & slutar lite efter 2 chillllllllllll :D

 

bilden är tagen i morse :*

ser jätttte blond ut där , right ? :d

 

    

 

 

Av amanda hagström - 29 augusti 2010 15:39

gjorde en ny rosa edit :)

 

  

Av amanda hagström - 29 augusti 2010 15:23

ååh gud vad saknad linnea är ! :(

vi bara glider ifrån varandra mer & mer ,

vad är det som händer ? ..

jag älskar dig bästevän .

 

  

  

 

/ a  

Av amanda hagström - 29 augusti 2010 10:40

heeey på er :)

vaknade för en stund sen & nu sitter jag här ,

vet inte vad sm händer idag kanske träffa nån ?

har inte så mycket att säga , kommer aldrig på ngt kul att skriva ;oo

puss / a

Av amanda hagström - 29 augusti 2010 00:09

heeeey ,

måste bara säga att ... jag är as nöjd med min header ! :d

kom hem för en liten stund sen , kvällen har vatt rätt sjuk :DD

mina händer är stelna och jag fryser kan knappt skriva eftersom att det är svin kallt ute . 

ska kanske se sex and the city 2 senare ,  

nu ska jag gåå , pusss / a

 

Av amanda hagström - 28 augusti 2010 16:51

hhhhhej ,

jag har fixat en massa med bloggen ,

inte nöjd för mycket rosa ;s .

jag ska gå & fixa mig nu sen ska jag ut i wä med emma matte annie fabbe & blomman :)

pusss

Av amanda hagström - 27 augusti 2010 23:06

hej på er :)

skolan va sådär , fick en jädra massa läxor idag tills nästa vecka ;s .

efter skolan stack man te wä & ja vet inte riktigt vad vi gjorde , bara chilla typ , har vatt i wä hela dagen as kuuul har det dock vatt , just nu är jag as trött & ska snart ta något att käka ,

kanske stan imrn med fabbe & anton ngn mer tror jag ? (:

men nu ska jag äta , ses puss haj !

 

  

 

 

 

  

Presentation


Hej !
jag är 15 år & bor i skåne .
min blogg handlar om min vardag ,
kompisar , kläder osv ..
enjoy ! :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards