amandahagstrom

Alla inlägg under november 2010

Av amanda hagström - 30 november 2010 19:04

mormor jag älskar dig mest av allt,

om du går bort nu så försvinner en stor del av mig.

du har allitd varit min förebild, du är inte som alla andra morföräldrar du är as ball.

alla skratt och tårar som vi har delat genom dessa åren,

kunde sova hos dig dag ut och dag in.

du har alltid funnits här för mig oavsett vad

om jag bråkade med mamma eller med någon annan så hämtade du mig oavsett vad jag hade gjort och sagt.

och när morfar hade gått bort så sov jag hos dig flera dagar efter begravningen hade vatt försökte att få dig på andra tankar det va inte lätt för jag själv grät och grät..

du har blivit jätte sjukt många gånger men kämpat för att överleva du är stark som kämpar för att bli så frisk som möjligt,

johanna ringde mig på konfan idag och berättade vad som hade hänt att du hade åkt in till akuten för att mamma inte fick liv på dig, hela jag stannade upp trodde att du hade dött men johanna sa att hon ligger i koma..

mormor jag älskar dig så sjukt mycket.

snälla snälla snälla vakna.

jag tackar gud för att du finns.

jag älskar dig!

 

  

Av amanda hagström - 29 november 2010 19:05

        


  

Av amanda hagström - 28 november 2010 19:40

            

 

love love love love love love ,

 

  

Av amanda hagström - 27 november 2010 22:45

dagen har vatt.. snöig? haha.

ska sova nu är dödens trött så vi ses imrn kanske.

pussssss.

 

 

 

det är sjuuukt mkt snö i åhus! :o 

fast detta är bara ngn random bild från google.

 

  

 

Av amanda hagström - 27 november 2010 16:48

har inte haft tid att blogga så mkt,

skolan igår, hahaha damp!

och sen stack jag hem till linnea och sen tog vi bussen te stan, sjukaste killen på donkan han va as packad typ kl 5 på kvällen!? haha.

iaf så kom han fram till mig och sa att jag va söt och tog mig på näsan och frågade efter mitt nr och jag bara nej han bara nehe men du är verkligen jätte söt ändå och jag bara haha okej ;d och jag fick faktiskt med mig hem ett linne och ett par svarta byxor :)

idag va vi och tittade på skor hittade ngra as snygga som jag ska önska mig i julklapp av pappa, och sen när vi kom hem så käkade vi snabt sen drog annie och jag ut i snön, haha alltid lika kul tröttnar aldrig på det ;))

sen stack vi in och spelade gitarrhero.

ska käka om en stund lööööööövbiff gooooooott! :DDDDDDDDD

imrn blir det inte så mkt bloggning heller för vi ska iväg en massa, men vi ses senare kanske? :)

 

bilden är tagen för ngn dag sen,

 

  

  

Av amanda hagström - 25 november 2010 20:05

hej på er :)

har inte så jätte mycket att säga,

skolan idag va seg & på hk så hade vi en tjockis som typ höll i vår lektion han ville inte hjälpa oss för '' det va ett litet test om vi kunde det anki lärt oss '' så jag fattade inte ett skit och jag visste inte att jag höll på med fel recept men det märkte jag när det bara va jag som hade potatis i dem andra hade nudlar för dem lagade kyckling soppa så stod jag och lagade mexikansk soppa, haha! & det smakade blöööö xd

& jag suger på att göra hjulningar :[

efter skolan tog jag bussen te stan för att visa syster vad jag önskar mig i julklapp, sen hem och käka plugga duscha ska plugga lite mer snart..

2 prov imrn kommer gå super...... (n)

 

bild tagen igår, & min data hackar sönder och den vill inte som jag vill -.-'

 

    

Av amanda hagström - 24 november 2010 21:19

 

ska krypa ner i sängen snart & titta på sveriges skönaste familjer eftersom att jag missade det igår  

jag orkar inte med skolan imrn men lika bra att man går dit annors missar man säkert ngt.

har 2 prov på fredag om inte fler jag minns inte?

döda mig jag kommer inte att klara musik provet för jag kan inte ett skit och har inga instrument som jag kan träna på.

mycketmycket ointressant inlägg men så blir det om man är uuttråkad (Y)

  

 

 

 

Av amanda hagström - 24 november 2010 18:57

det fattas lite små saker men orkade inte ta med allt!

 

  

 

och om ni undrar vrf jag önskar mig the sims 3 är det för att jag älskar att bygga & inreda husen, och sen är det askul att styra familjen osv..
  

Presentation


Hej !
jag är 15 år & bor i skåne .
min blogg handlar om min vardag ,
kompisar , kläder osv ..
enjoy ! :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards