amandahagstrom

Alla inlägg under oktober 2010

Av amanda hagström - 31 oktober 2010 22:04

nu ska jag ta på mig sov tröjja & sen krypa ner under täcket och titta på disaster movie & efter det ska jag sova så jag kan hålla mig uppe med marie imrn för hon ska sova här, pusss

 

    

Av amanda hagström - 31 oktober 2010 21:31

    

Av amanda hagström - 31 oktober 2010 21:15

jag äääääääääääääääälskar filmen fame det är helt sjukt!

& det hära är min absolut favorit scen i filmen lugnt! :)

 

 


  

Av amanda hagström - 31 oktober 2010 17:39

ska käka om en stund men innan de så ska jag sätta ifrån mig datan & lägga mig under täcket och sooooooova en liten stund & senare ikv så ska jag titta på disaster movie den verkar vara as kul.

pusssssss

 

  

Av amanda hagström - 31 oktober 2010 15:16

går dagens outfit,

 

blå skjorta - gina

leggins - gina

stövlar vaggabond - nilssons

halsduk - bikbok

skinjacka - öland

 

jag hittades mickes gamla klocka,

fast den har inget glas haha ;)

iaf tyckte jag att den va ball!

 

   

   

 

     

Av amanda hagström - 31 oktober 2010 14:45

haha awe min lillebror kom precis in här helt förtvivlad & han bara ; amanda får jag va med dej ? han fick inte en leksak som han ville ha haha asså jag minns den tiden när man inte fick nån leksak som man verkligen ville ha så blev man så ledsen. haha  

nog om det. marie stack för en liten stundsen men träffar henne imrn igen för då ska hon sova hoos mig,

kommer gårdagens outfit lite senare & här ä 2 bilder som vi tog igår, alla blev helt fail så vill inte läggs in dem xd 

 

   

       

Av amanda hagström - 31 oktober 2010 12:36

godmiddag ;)

sitter här med marie & hon is not normal,

får la se vad vi gör senare venne..

kommer bilder nån gång idaaag,

shhhhhhhhhhhhhueeeeeeeeeeeeeee

 

  

 

&aj

Av amanda hagström - 30 oktober 2010 19:15

sitter här med min egen lilla boddybildare marie nemark :)

& hon dansar just nu för mig, haha & hon e sämst ;dd

ska ut i vä snart och träffa folk galet kul & galet glad är jag :D

går kvällen va brrrrrrrrrra som fan :)

kommer dagens outfit imrn ithink.

pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

 

    

Presentation


Hej !
jag är 15 år & bor i skåne .
min blogg handlar om min vardag ,
kompisar , kläder osv ..
enjoy ! :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards