amandahagstrom

Alla inlägg under september 2010

Av amanda hagström - 30 september 2010 20:33

hej ,

skolan va lagom dryg . hände inte så mkt . inte vad jag kommer på iaf .

efter skolan stack jag till stan med annie & marie , hittade inget köpte bara mat :d tog bussen hem vid 6 , när jag kom hem stack jag ut & träffade en .. :) sen hem & titta på idol , ska plugga på musik redovisningen snart . sen soooooooooooova !

pussss

 

  

Av amanda hagström - 29 september 2010 21:16

heeeeeeeeeeeeeeeeeeej

jag är riktigt trött vill bara krypa ner under mitt varma täcke & sova   

men vi ska kunna vår national sång tills imrn så den måste jag lyssna på nu & sjunga , hahaha   

stan efter skolan imrn med annie vet inte vilka mer som ska med ,

iaf jag har hittat en annan vinter jacka fast på bikbok , den är rätt tjock & svart , jag kan inte beetsämma mig för vad jag vill ha för jacka , men jag vill dock ha bommerang jackan !!!!!!!!

längtar iaf . studie dag på tisdag hiiiiiss på det vet inte vad som händer , blir kanske stan elr väää ?  

funderar på att göra ny header , ääär ganska trött på den nu 

får la göra en när jag fixat lite nya bilder & sånt .

&& jag har huvudvärk igen , känner för att få feber & stanna hemma från skolan men näää då jag bli aldrig sjuk  

nää men nu ska jag lyssna på vår tråkiga national sång , yhhhheea (y)

pusssssss

 

  

  

 

Av amanda hagström - 29 september 2010 14:57

hej på er sötnosar :)

hemma från skolan nu , assså den tar verkligen kål på en .

är riktigt trött vill sooova nu !

pappa hämtar mig halv 4 , så ska bara packa det sista .

stan imrn & det gillas .

tänkte ha hiss & diss snart men har inte riktig tänkt på det xd

skkkka dra nu . pussssss

 

  

rälig bild , yyyes i know .

hihi & jag älskar mig halsduk (a)

 

  

Av amanda hagström - 28 september 2010 23:08

är riktigt trött , ska bara ta ngt att dricka och sen bumsa i sängen .

mmmen vill inte slita mig ifrån datan :[

ska till pappa imrn , vetinte vad som händer i helg ,

få jag la se :d

pusssssss nu ska jag soova .

    

 

 

Av amanda hagström - 28 september 2010 19:33

denna låt är den ända sak som kan få mig glad just nu ...

är verkligen nere   

 

 

  

Av amanda hagström - 28 september 2010 15:40

fråga mig inte vad jag sysslar med ,

men jag fattade först inte att fabbe filmade ,

och ja vi är helt cepiga :D

 

fabbe - du kommer inte med på cameran , har du tatt anfitamin elr något ?

 

  

Av amanda hagström - 28 september 2010 15:18

haaaaaaaj på er :)

slutade tidigt idag , men har dock inte vår sov mrn kvar längree ,

just nu sitter jag & snackar skype och käkar glass .

ska plugga på national sången senare , ska kunna den te imrn ?

HAHA , och på fredag har jag musik redovisning greaaat :( (y)

har inte ngt att säga nu , såå vi ses sen :)

 

sööt bild på mig & marie i skolan idag ( jag har willes keps på mig )

 

    

Av amanda hagström - 28 september 2010 00:31

ska bumsa i sängen nu ,

är riktigt trött !

&&&&& vi har ingen sov morgon längre ,

jag hatar verkligen skolan :s

 

  

Presentation


Hej !
jag är 15 år & bor i skåne .
min blogg handlar om min vardag ,
kompisar , kläder osv ..
enjoy ! :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards