amandahagstrom

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av amanda hagström - 5 januari 2011 23:18

ska lägga mig snart,

vet ni vad? SOLSIDAN ska börja snart såg det på tven & jag älskar det, sååå jävla kul asso!

aja. ska bumsa i sängen nu. så vi ses imrn sötisar :D

 

hittade denna sjukkkkt snygga bilden på en sjukt snygg kille på ngn sida (?)

iaf så är det han som är med i gossipgirls tror jag (?)

 

  

Av amanda hagström - 5 januari 2011 22:27

  

  

  

Av amanda hagström - 5 januari 2011 22:19


blir nog att klicka hem denna tröja, 

muummmms skit snygg! 

  

Av amanda hagström - 5 januari 2011 21:24

  

 

dagen har vatt chill, god mat & efterrätt :) 

har inte mer att säga.  

Av amanda hagström - 5 januari 2011 11:32

vaknade för 30 minutersen om jag ska vara prick.

ska snart fixa mig & packa väskan, pappa hämtar mig vid 3 något och sen blir det bara hem och chilla gärnet.

ska försöka dra in till stan imrn med om nån nisse vill hänga med mig?

har ju fett med pengar nu efter julafton och detdära.

 

ska snart ha en frågestund men jag vetinte riktigt när? men det lär vi ju märka, hah :d

men ska dra nuu så vi ses senare antar jag.

 

bjuder på en gammal bild som ni aldrig har sett =) 

 

  

Av amanda hagström - 5 januari 2011 00:07

 


+ jag måste ge en fet hiss till nyår det va bäst & firades med dem absolut bästa. den kvällen måste göras om!

 

+ snön börjar att försvinna! jag älskar ju snön osv men efter att julafton & nyår och allt det dära har varit så kan det lika gärna försvinna för nu är allt det roliga över :o

 

+ valborg jag vet inte varför men jag bara älskar det! det är ju så sjukt mysigt ;o

och riktigt roligt!

 

- negativa människor, så jäkla onödigt att va negativ åt allt? va lite framåt ist för att bara nej han kommer aldrig vilja det osv.

jag hatar sånt.

 

- min kamera den tar bra bilder oftast men den käkar batteri som bara den fett störigt ^^ .

jag måste ha en ny kamera typ en system elr något liknade.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej !
jag är 15 år & bor i skåne .
min blogg handlar om min vardag ,
kompisar , kläder osv ..
enjoy ! :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards